Toodete tagastamine

Garantii, toodete vahetamise ja tagastamise reeglid


Kvaliteetsete toodete tagastamine

1. Oliver24.ee e-poest ostetud tooteid saab tagastada 30 (kolmekümne) päeva jooksul alates kättesaamise kuupäevast tingimusel, et tooteid ei ole kasutatud ega rikutud ning nende välimus on uueväärne.
2. Toote tagastamiseks võta Oliver24.ee e-poega võtta ühendust e-posti aadressil info@oliver24.ee või telefoninumbril info@oliver24.ee.
3. Kauba tagastamise kulud jäävad Kliendi kanda.
4. Kaup tuleb tagastada Tallinnas asuvasse Tondi Ärikeskuse pakiautomaati (NB: mitte segamini ajada Tondi Selveri pakiautomaadiga!). Saaja telefoninumber on: +372 56 255 395. Tagastada saab ka kulleriga otse aadressile:

Monarie OÜ (MakesYouLocal)
Pärnu mnt 142a-1208 (2. korrus)
Tallinn 11317

5. Kui tagastatud tooted vastavad tagastustingimustele, tagastab Oliver24.ee ostusumma 14 päeva jooksul alates kauba jõudmisest tagasi meie lattu.
6. Tagastatud tooted peavad olema originaalpakendis (koos juhiste ja garantiidokumentidega, kui toode tarniti koos nendega). Tagastamiseks tuleb esitada ostuarve ning tellimuse number.
7. Tagastatavate kaupade komplektsuse eest vastutab Klient. Kui kaup tagastatakse vales komplektsuses, on Müüjal õigus tagastust mitte aktsepteerida.
8. E-poest ostetud kvaliteetsete toodete tagastamise õigus ei kehti järgmistel juhtudel:
8.1. kui toode on valmistatud tarbija konkreetsete juhiste, isiklike eelistuste või soovide järgi; või valmistatud spetsiaalselt konkreetsele tarbijale;
8.2. kui toode on kiiresti riknev või lühikese säilivusajaga;
8.3. kui tegu on suletud pakendiga tootega, mis ei ole kõlblik tagasisaatmiseks tervisekaitse või hügieenilistel põhjustel, kui pärast kohaletoimetamist on pakend avatud;
8.4. kui tegu on tootega, mis on oma omaduste poolest pärast tarnet teiste toodetega lahutamatult seotud;
8.5. kui tegu on audio- ja videosalvestuste või arvutitarkvaraga, mille ümbris on pärast tarnet avatud;

Puuduliku kvaliteediga toodete tagastamine

10. Defektse või mittetäieliku toote kohta kaebuse esitamiseks võta meiega ühendust e-posti aadressil Oliver24.ee.
11. Kaebuse jaoks tuleb esitada järgmine teave:
11.1. Tellimuse number;
11.2 Teave toote defekti, rikke või puuduvate osade kohta;
11.3 Tõendid puuduste kohta (fotod toote defektist, kui tegemist on pildistatavate mehaanilise kahjustusega).
12. Kaebuse esitamisel tuleb Kliendil märkida, missugust lahendust ta oma pretensioonile ootab:
12.1 Defektse toote asendamine kvaliteetse tootega;
12.2 Mittetäieliku komplektsusega toote täiendamine puuduvate osadega;
12.3 Allahindlus ehk toote hinna vähendamine;
12.4 Ostusumma tagastamine.
13. Pretensioonile vastatakse hiljemalt 14 (neljateistkümne) päeva jooksul pärast selle läbivaatamist. Tagasimakse korral tagastatakse Kliendile toote hind koos tarnekuluga. Kui tagastatakse ainult osa kaubast, hüvitatakse tarnekulud ainult sel juhul, kui selle tellimuse ülejäänud kaupadele oleks eraldi ostes kehtinud madalam tariif, kui see, mida kohaldati tellimusele koos tagastatavate kaupadega; niisugusel juhul hüvitatakse tarnekulud summas, mis võrdub ülalmainitud tariifide vahega. Kauba tagastamise kulud jäävad Kliendi kanda.

Garantiiteenus

14. Toodete garantii:

14.1 Müüdud kaupade puuduse kõrvaldatakse ning puuduliku kvaliteediga kaup asendatakse või võetakse tagasi vastavalt Oliver24.ee reeglitele.
14.2 Oliver24.ee e-poes müüdavate toodete omadused on välja toodud iga toote juurde lisatud tootekirjelduses.
14.3 Juhul kui tootja ei paku teatud kaubale kvaliteedigarantiid, annab Oliver24.ee kaubale maksimaalselt kaheaastase kvaliteedigarantii alates tarnekuupäevast. Oliver24.ee võtab vastutuse puuduliku kauba eest, kui Klient tõendab, et puudused ilmnesid enne kauba kohaletoimetamist ning põhjustel, mille eest vastutab Müüja.
14.4 Oliver24.ee ei osuta garantiihooldusteenuseid, Klient suunatakse vastavalt vajadusele sobiva garantiiteenuse pakkuja juurde.
14.5 Garantiihoolduse, tagastamise või vahetamise taotlus tuleb esitada Oliver24.ee e-poele e-posti aadressil info@oliver24.ee. Taotlusesse tuleb märkida selgelt selle esitamise põhjus, tellimuse ja ostuarve numbrid ning tagastatava/vahetatava toote kood ja nimetus. Kui tootega on kaasas garantiidokument, tuleb lisada selle koopia.
14.6 Kui konkreetsele kaubale on õigusaktidega kehtestatud kindel säilivusaeg, kohustub Müüja müüma selliseid kaupu nii, et neid on võimalik enne aegumiskuupäeva eesmärgipäraselt kasutada.