Kasutustingimused

Oliver24.ee e-poes kaupade ostmise ja müümise tingimused

1. Üldsätted
1.1 Ostja kinnitab, et on käesolevate tingimusega tutvunud ja nõustub nendega, märkides vastava märkeruudu. Sel viisil kinnitatud tingimused on pooltele siduv juriidiline dokument, mis kehtestab Ostja ja Oliver24.ee õigused ja kohustused, kaupade ostmise ja tasumise tingimused, kohaletoimetamise ja tagastamise protseduurid, poolte vastutuse ning muud tingimused, mis on seotud Oliver24.ee-s kauba ostmise ja müügiga.
1.2 Oliver24.ee jätab endale õiguse neid tingimusi igal ajal muuta või täiendada, arvestades seadusega kehtestatud nõudeid.
1.3 Registreerimisel ja tellimuse esitamisel töödeldavaid Ostja isikuandmeid (nimi, perekonnanimi, aadress, telefon, e-posti aadress jne) hoitakse ja töödeldakse vastavalt Isikuandmete Kaitse üldmäärusele ja Privaatsuspoliitika tingimustele.
1.3.1 Ostja peab tutvuma Oliver24.ee poolt kinnitatud ja avalikult välja kuulutatud privaatsuspoliitikaga. Ostja nõustub või ei nõustu isikuandmete kasutustega, väljendades seda privaatsuspoliitikas välja toodud protseduuriga.
1.4 Ostja saab Oliver24.ee kaupu tellida, valides ühe järgmistest viisidest:
1.4.1 veebis registreerudes, luues Oliver24.ee konto (sisestades oma registreerimisnime ja parooli);
1.4.2 võrgus ilma Oliver24.ee lehel registreerumata;
1.5 Ostja ja Oliver24.ee vaheline leping loetakse sõlmituks hetkest, kui Ostja, olles ostetud toote(d) välja valinud ja ostukorvi kinnitanud, tutvub ja nõustub kehtivate tingimustega ning kinnitab makse.
1.6 Iga Ostja tellimus registreeritakse ja salvestatakse Oliver24.ee andmebaasi.
1.7 Oliver24.ee saadab kõik teated Ostja registreerimisvormis määratud e-posti aadressile.


2. Ostja õigused, kohustused ja vastutus
2.1. Ostja on kohustatud tellitud kauba eest tasuma ja selle vastu võtma vastavalt käesolevates tingimustes ära toodud korrale.
2.2 Ostja vastutab oma Oliver24.ee e-poes tehtud toimingute eest.
2.3 Ostjal on õigus ostetud kaubad vahetada või tagastada vastavalt käesolevatele tingimustele ning garantiiteenuse, vahetamise ja tagastamise tingimustes kehtestatud korras.
2.4 Ostja peab Oliver24.ee registreerimisvormil esitama üksikasjalikud ja õiged isikuandmed. Kui Ostja ei esita registreerimisvormis täpseid andmeid, ei vastuta Müüja tagajärgede eest.
2.5 Ostjal on keelatud edastada oma sisselogimisandmeid kolmandatele isikutele. Kui Ostja kaotab sisselogimisandmed, peab ta sellest koheselt teavitama Oliver24.ee-d e-posti aadressil info@oliver24.ee. Oliver24.ee ei vastuta Ostja sisselogimisandmeid kasutavate kolmandate isikute tegevuse eest kuni teavitamise hetkeni.
2.6 Oliver24.ee salvestab küpsiseid Ostja arvutisse (seadmesse), et pakkuda täisväärtuslikke teenuseid Oliver24.ee veebisaidil. Sisestatud teavet kasutatakse Ostja tuvastamiseks veebisaidi eelmise kasutajana Oliver24.ee liiklusstatistika kogumiseks. Ostja saab igal ajal vaadata, millised küpsised on salvestatud, ja kustutada salvestatud küpsised.
2.7 Oma veebibrauseri sätete muutmisega on Ostjal õigus esitada vastuväiteid teabe (küpsiste) salvestamise ja kasutamise kohta Ostja arvutis (seadmes), kuid sel juhul ei pruugi mõned Veebisaidi funktsioonid Külastajale kättesaadavad olla.
2.8 Kasutades Oliver24.ee e-poodi, kohustub Ostja järgima käesolevaid tingimusi, muid Oliver24.ee-s selgelt näidatud tingimusi ja vastavaid õigusakte.


3. Müüja õigused, kohustused ja vastutus
3.1 Kui Ostja üritab kahjustada Müüja Oliver24.ee e-poe töö stabiilsust ja turvalisust või ei täida oma kohustusi, on Müüjal õigus viivitamata ja ette teatamata piirata või peatada Ostja juurdepääs Oliver24.ee veebipoele või erandjuhtudel ka Ostja registreeritud kasutajakonto kustutada.
3.2 Oluliste asjaolude ilmnemisel võib Oliver24.ee tegevuse ajutiselt või jäädavalt lõpetada, ilma et sellest Ostjat ette teavitataks.
3.3 Oliver24.ee-l on õigus 2 tunni jooksul tellimus tühistada ilma Ostjat sellest ette teavitamata, kui makse ei laeku 2 tunni jooksul.
3.4 Oliver24.ee ei saa võtta vastutust kahjude eest, mis on tekkinud põhjusel, et Ostja, võtmata arvesse müüja soovitusi ja oma kohustusi, pole käesolevate Tingimustega tutvunud, kuigi talle see võimalus anti.
3.5 Oliver24.ee võib teha oma äranägemise järgi ja ühepoolselt erinevaid pakkumisi, muuta ilma etteteavitamiseta pakkumiste tingimusi või pakkumised tühistada.
3.6 Oliver24.ee kohustub võimaldama Ostjal kasutada Oliver24.ee pakutavaid teenuseid vastavalt käesolevatele tingimustele ja teistele Oliver24.ee dokumentides sätestatud tingimustele.
3. Oliver24.ee kohustub andma Ostjale selget ja arusaadavat teavet vastavalt Tarbijakaitse regulatsioonidele.
3.8 Oliver24.ee kohustub austama Ostja õigust Oliver24.ee registreerimisvormis märgitud talle kuuluvate isikuandmete privaatsusele, välja arvatud Isikuandmete kaitse üldmääruses ja teistes õigusaktides välja toodud erandjuhtudel.
3.9 Oliver24.ee kohustub tarnima Ostja tellitud kaubad Ostja määratud aadressile käesolevate Tingimuste punktis 5 väljatoodud tingimustel.
3.10 Kui Oliver24.ee-l ei ole vältimatute asjaolude tõttu võimalik tellitud toodet Ostjale tarnida, kohustub ta pakkuma teist toodet või tagastama Ostjale ostusumma, kui see on tasutud.


4. Kaupade hinnad, maksmise kord ja tingimused
4.1 Oliver24.ee tootevalikus välja toodud kaupade hinnad sisaldavad käibemaksu, hinnad kehtivad ainult nende kaupade tellimisel Oliver24.ee e-poest.
4.2 Tarne hind ei sisaldu kauba hinnas ning lisandub tellimuse vormistamisel.
4.3 Tarne hind kuvatakse Ostjale selgelt enne tellimuse kinnitamist ning tellimuse kinnituses.
4.4 Kauba eest saab tasuda pangalingi vahendusel, pangaülekandega ettemaksuarve alusel või kättesaamisel.
4.4.1. Pangalingiga tasumisel suunatakse Ostja edasi valitud internetipanka, kus tuleb kinnitada eeltäidetud maksekorraldus. Pangalingiga ja pangaülekandega tasumise ajal vastutab andmete turvalisuse eest vastav pank, kuna kõik rahalised toimingud toimuvad panga e-teeninduse süsteemis.
4.4.2 Pangaülekandega ettemaksuarve alusel. Pangalingiga ja pangaülekandega tasumise ajal vastutab andmete turvalisuse eest vastav pank, kuna kõik rahalised toimingud toimuvad panga e-teeninduse süsteemis.
4.5 Alapunktides 4.4.1. ja 4.4.2. kirjeldatud makseviiside valikul kohustub Ostja tasuma tellimuse eest kohe. Kättesaamisel tasumise valiku korral lisandub teenustasu 1,99 €. Tellimus võetakse töösse ning tarneaega hakatakse arvestama alates makse laekumisest (välja arvatud kättesaamisel tasumise korral).

5. Kaupade kohaletoimetamine
5.1 Oliver24.ee tellimused tarnitakse VENIPAK kulleriga või OMNIVA pakiautomaati.
5.2 Tellimustele summas alla 40 € lisandub tarne hind: Venipak kulleriga 3,99 € või Omniva pakiautomaati 2,99 €. Tellimustele alates 40 € on tarne tasuta.
5.3 Kättesaamisel tasumise korral lisandub tarne hinnale vastav teenustasu. Venipak kullerile saab tasuda sularahas või pangakaardiga. Omniva pakiautomaadis saab tasuda pangakaardiga.
5.4 Tellimuse esitamisel kohustub Ostja määrama tarne sihtkoha.
5.5 Ostja kohustub kauba ise vastu võtma. Kui Ostja ei saa kaupa ise vastu võtta, ent kaup on tarnitud Ostja poolt määratud aadressile vastavalt Ostja esitatud teabele, kaotab Ostja õiguse esitada Oliver24.ee e-poele pretensioone kauba valele isikule tarnimise kohta.
5.6 Laos olemas olevate kaupade eeldatav tarneaeg on 3 tööpäeva alates makse laekumisest (välja arvatud kättesaamisel tasumise valikul). Oliver24.ee kohustub tarnima kauba Ostjale tootekirjelduses täpsustatud tingimustel. Need tingimused on esialgsed. Tarneajad on eeldatavad ning ei kehti nendel juhtudel, kui vastav kaup on Oliver24.ee laost ajutiselt otsas ning Ostjat on kauba puudumisest teavitatud. Sellistel juhtudel kohustub Oliver24.ee Ostjaga viivitamatult ühendust võtma ning tarnetingimused eraldi kokku leppima.
5.7 Ostjal tuleb tellimust esitades arvestada, et erandjuhtudel võib kauba kohaletoimetamine viibida ettenägematute asjaolude tõttu, mis pole Oliver24.ee kontrolli all. Sellistel juhtudel kohustub Oliver24.ee Ostjaga viivitamatult ühendust võtma ning kokku leppima tarnetingimused.
5.8 Kui Oliver24.ee ei saa täita tasutud tellimust 30 päeva jooksul alates lepingu sõlmimisest, võivad Ostja ja Oliver24.ee leppida kokku muud tarnetingimused. Kui kaupa ei ole selle või mõne muu kokkulepitud perioodi jooksul tarnitud, võib Ostja vastavalt asjaoludele esitada taotluse kaupade kohaletoimetamiseks täiendava mõistliku perioodi jooksul. Kui Oliver24.ee ei tarni kaupa Ostja määratud täiendava tarneperioodi jooksul, on Ostjal õigus leping ühepoolselt üles öelda.
5.9 Oliver24.ee ei saa võtta vastutust olukordades, kus kauba kohaletoimetamise tingimusi rikutakse või kui kaupa ei tarnita Ostjale või ei tarnita õigeaegselt kolmandate isikute süül ja/või Ostjast ja Müüjast sõltumatutel asjaoludel.
5.10 Kauba kohaletoimetamise ajal peab Ostja koos Oliver24.ee volitatud esindajaga (tarnepakkujaga) kontrollima saadetise seisukorda. Kui Ostja allkirjastab arve (saatelehe) või muu saadetise üleandmise-vastuvõtmise dokumendi, kinnitab ta sellega, et kohale toimetatud saadetis on heas korras. Kui Ostja märkab, et tarnitud saadetise pakend on rikutud (kortsus, märg või muul viisil väliselt kahjustatud), peab ta tegema vastavasisulise märkuse saatelehele või muule saadetise üleandmise-vastuvõtmise dokumendile ning vormistama kulleri juuresolekul vabas vormis teavituse kahjustatud saadetise kohta. Kui Ostja seda ei tee, ei saa Oliver24.ee võtta vastutust pakendi kahjustumisest johtuva kahju eest, millest Ostja ei ole kauba kättesaamisel teavitanud.
5.11 Tarne hind ei sisalda kauba kandeteenust. See teenus tuleb vajadusel tellida eraldi kullerteenuse pakkujalt.
5.12 Vastutus kauba kahjustumise eest läheb Müüjalt Ostjale üle alates kauba kättetoimetamise hetkest.
5.13 Kui Ostja tasutud tellimust ei õnnestu Ostjale kätte toimetada, võtab tarnepartner või e-pood Ostjaga eraldi ühendust muu tarneaja, tarneviisi või tingimuste kokkuleppimiseks. Kui kaupa ei õnnestu Ostjale kätte toimetada sellele vaatamata, tagastatakse kaup Oliver24.ee-le ja tellimus tühistatakse. Ostjale tagastatakse tasutud summa, millest arvatakse vajadusel maha tagasimakse pangaülekande teenustasud ja tarne hind.


6. Kauba kvaliteedigarantii, aegumiskuupäev, tagastamine ja vahetamine
6.1 Müüdud kaupade defektid kõrvaldatakse ning ebakvaliteetsed kaubad asendatakse ja võetakse tagasi vastavalt Oliver24.ee garantiiteeninduse, kaupade vahetamise ja tagastamise tingmimustele ning jaemüügi reeglitele.
6.2 Oliver24.ee e-poes müüdavate toodete omadused on välja toodud vastavate toodete kirjeldustes.
6.3 Oliver24.ee ei saa võtta vastutust olukordades, kus tarnitud kaup erineb värvi, kuju või muude parameetrite poolest fotodel nähtust Ostja seadme ekraani omaduste või seadistuste tõttu.
6.4 Kui teatud tüüpi kaupadele ei ole antud tootjapoolset garantiid, annab Oliver24.ee neile kaupadele vastavalt EL-i eeskirjadele 2-aastase kvaliteedigarantii.
6.5 Oliver24.ee ei osuta kaupade garantiihooldusteenuseid ning suunab Ostja sõltuvalt konkreetsest olukorrast garantiiteenuse pakkuja juurde.
6.6 Garantiihoolduse ja tagastamise/vahetamise küsimustega tuleb Ostjal pöörduda Oliver24.ee poole e-posti aadressil info@oliver24.ee. Pöördumisse tuleb märkida selgelt pöördumise põhjus, tellimuse ja arve number ning tagastatavate/vahetatavate toodete tootekoodid ja nimetused. Kui tootega on kaasas garantiidokument, tuleb lisada pöördumisele selle koopia.
6.7 Kui konkreetsel kaubal on seadusandlusega määratud kindel säilivusaeg, kohustub Müüja müüma sellist kaupa Ostjale nii, et seda oleks võimalik enne kõlblikkusaja lõppu eesmärgipäraselt kasutada.


7. Lõppsätted
7.1 Käesolevad tingimused põhinevad ELi õigusaktidel.
7.2 Käesolevate tingimuste reguleeritavatele suhetele kehtivad ELi õigusaktid.
7.3 Kõik käesolevate Tingimuste täitmisest tulenevad erimeelsused lahendatakse läbirääkimiste teel. Kui kokkulepet ei saavutata, lahendatakse vaidlused Leedu Vabariigi ja Euroopa Liidu õigusaktides sätestatud korras.
7.4 Kui Ostja ei nõustu Oliver24.ee vastusega Ostja kirjalikule pretensioonile, on Ostjal õigus pöörduda Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Ameti poole või esitada kaebus EL tarbija nõustamiskeskuse veebilehel https://consumer.ee
7.5 Euroopa Liidu elanikust tarbija ja Euroopa Liidus asutatud ärisubjekti vahelisi vaidlusi, mis on seotud e-ostu-müügi ja e-teenuste lepingutes sätestatud lepinguliste kohustustega, saab käsitlemiseks esitada EL tarbija nõustamiskeskuse ehk ECC-keskuse platvormi kaudu. EL tarbija nõustamiskeskuse leiad aadressilt: https://consumer.ee